miercuri, 16 septembrie 2009

Întrerupem programul...

... pentru a mulţumi pe această cale doamnei/domnişoarei Emilia Corbu, posesoarea unui interesant blog creştin ortodox, pentru că a fost prima care m-a adăugat în blogroll. Am imortalizat mai jos momentul:



Sunt măgulit să mă aflu, la scurt timp după deschiderea acestui weblog, printre preferinţele celor ce citesc Apologeticum, Victor Roncea şi pe binecuvântatul părinte ieromonah Savatie Baştovoi, cu toţii creştini adevăraţi care luptă de mai mult timp decât mine pentru răspândirea Cuvântului lui Dumnezeu pe internet. Aprecierea cititorilor precum Emilia Corbu îmi dă putere şi râvnă pentru şi mai multe articole, sper eu, folositoare mirenilor.

Lăudat fie numele lui Dumnezeu, acum şi în veac!

9 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare: care e echivalentul Sfantului Poe in cultura ortodoxa?

    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e ca radio Trinitas difuzand Hey, mister tambourine man. Ca doar nen'tu Dylan are o voce, asa, melodioasa, si acolo e vorba despre un baiat care canta :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunteti prea normali :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi ca ai fost sters din blogrollul ei....

    RăspundețiȘtergere
  5. nu conteaza =))... important e screenshotul ala care merita pus in rama

    RăspundețiȘtergere
  6. screenshot-ul ala... e intr-adevar de pus in rama=)) petele de cafea de pe covor se scot cu muuulte matanii:)) asta e sigur. si trebuie neaparat sa-ti plasezi genunchii pe ele :))

    RăspundețiȘtergere

Din cauza unor elemente care caută să aducă smintire dreptcredincioşilor, toate comentariile sunt moderate. Comentariul dumneavoastră va fi publicat în cel mai scurt timp.