luni, 23 noiembrie 2009

Cuviosul Ilarie se extinde!

Începând de astăzi Cuviosul Ilarie poate fi citit săptămânal și în publicația on-line Times.ro, unde am inaugurat împreună cu dreptcredincioasa redacție rubrica „Anafura săptămânii”.

În numărul de azi apare prima parte a interviului pe care l-am dat pentru cititorii Times.ro. O ocazie excelentă să aflați lucruri noi despre robul lui Dumnezeu care se află în spatele acestui blog!

Reporter: Spuneţi-ne câteva cuvinte despre prezenţa dumneavoastră în peisajul online autohton. Cum se împacă viaţa monahală cu internetul?

Cuviosul Ilarie: Numele meu este Cuviosul Ilarie şi am 73 de ani. De la 14 ani locuiesc în mănăstire, unde am descoperit pe Dumnezeu. Pasiunea mea pentru credinţă şi mijloace electronice de comunicare este însă mai veche, datând de pe vremea când aveam 9 ani şi încercam să comunic direct cu Maica Domnului (pentru care aveam o pasiune), printr-un aparat cu galenă, inventat de mine. Bineînţeles, nu am reuşit, dar a fost aşa, ca un fel de anticipare a internetului, care, din câte mi s-a spus, este ca o bobină mondială. Aflând despre acest dispozitiv, nu m-am putut abţine de la a-l folosi întru răspândirea Adevăratei Credinţe Strămoşeşti®.

Citește restul interviului cu părintele Ilarie pe Times.ro!

Stați fără tulburare, „Credincioșii întreabă” nu pleacă nicăieri. Articolele de pe blog vor fi diferite de cele din Times.ro. Aștept în continuare întrebările voastre prin email, la cuviosul.ilarie@gmail.com sau pe adresa redacției Times.ro.

Se deschide astfel drumul unei fructuoase colaborări întru slava lui Dumnezeu și răspândirii Adevăratei Credințe Strămoșești™.

Mărire Ție, Doamne, mărire Ție!

16 comentarii:

  1. Parinte, ma bucur ca sfintenia ta se extinde si in alte locuri pe netul asta pacatos. Sper din tot sufletul sa te extinzi in tot internetul romanesc si toti sa devina credinciosi si sa slaveasca Imparatia lui Dumnezeu, ca de-aia ni se intampla toate nenorocirile, ca ne-am departat de Domnul nostru sfant. Parinte, ce sa facem daca vom fi obligati sa fim vaccinati impotriva gripei noi? Multumesc, parinte. Astept un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. părinte, nu ştiţi ce bucurie mi-aţi făcut cu acest anunţ. oamenii aceia de la times.ro sunt cu adevărat creştini cu frica lui dumnezeu. se cuvine să o preamărim pe maica domnului că asemenea persoane încă mai există în lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. parinte mare descoperire am facut si asta numa numa prea sfintei tale bune credinte. Sa-ti ajute Sfantul Duh si Sfanta Treime sa luminezi cat mai multe minti pacatoase ca mare adevar graiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. acest site este o rusine la adresa bisericii o sa ardeti in IAD, asemenea hula nu credeam sa existe

    LA PUSCARIEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  5. @ axiel: si pe sf andrei, ocrotitorul rusiei.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://ortohost.co.cc/ gazduire ortodoxa gratuita !

    RăspundețiȘtergere
  7. părinte, cui ne-aţi lăsat? avem nevoie de îndrumările dumneavoastră, nu ne lăsaţi în întuneric! :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Mr. Ilarie ... m-am cocosat de ras citind pe aici postari, commenturi, etc :))
    You really made my day!

    Ador colectia de "blasfemii" si de injurii aduse la adresa acestora... vad ca oamenii sunt mega inventivi atunci cand trebuie sa injure :)) ca doar BISERICA si DUMNEZEU si restul de cuvinte care se scriu cu litera mare in mijlocul propozitiei, merita orice fel de injuratura in scopuri nobile, de aparare, evident.

    O sa mai citesc sa vad de cata imaginatie mai poti da dovada.

    AMIN :))

    RăspundețiȘtergere
  9. mascaricii care comenteaza aiurea despre acest site sau despre Dumnezeu,sa caute alte sit_uri potrivite pt asa ceva ca sunt destule.Nu le este oare rusine sau frica de Dumneaeu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Parinte, vroiam sa va intreb ceva despre campionatu mondial. Ghana este o natiune satanica cu o echipa satanica, in mod evident ei se afla in sferturi numai pentru ca si-au vandut sufletele necuratului. Credeti ca forta credintei tarilor europene va reusi sa-i biruiasca pe acesti soldati ai inunericului si sa-i trimita inainte de termen in infern, acolo unde le este locul? Sau cu ajutorul puterii deavolului vor castiga cupa, astfel desecrand sanctitatea acestui sport si, cred eu, periclitand echilibrul precar din sute de mii de sufletele nevinovate?

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte tare, documentat bine, rad si iar rad...cred ca te distrezi de minune:BRAVO!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Parinte Ilarie,

    am 12 ani si sunt in periada aceea a lunii.eu vreau sa ma impartasesc. pot intra in biserica?

    RăspundețiȘtergere
  13. parinte...acest blog este o rusine...nimeni nu poate confirma cu certitudine ca o credinta(fie ea ortodoxa sau nu) este singura si adevarata cale de salvare.
    sunt ortodox, dar am ras cu lacrimi cand am citit in mare aberatiile scrise aici.
    oamenii trebuie sa se iubeasca unii cu altii, nu sa ne luam la bataie si sa urlam unii la altii.
    mare este gradina TA DOAMNE.

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce atata hula si blasfemie ? Nu putem bea cu totii un ceai bun ? :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga parinte..

    Is si eo un frustrat si un pretin cu dumnezo...si as vrea sa stiu ce ii...baiat sau femeie..? ca de multe ori aud injuraturi gen..mergi in P***a la dumnezo sau sugi talau Celui de sus....si tare ma framanta......Ca daca ii femeie..as invita-o la mine pt o "Lingurita" de ceai sau sa imi repare clanta......dar daca este baiat...il scot la bere si il bag sub masa.....din bautura...deci....te rog frumos lamureste-ma sa imi fac planuri pe cand m-a lua

    RăspundețiȘtergere

Din cauza unor elemente care caută să aducă smintire dreptcredincioşilor, toate comentariile sunt moderate. Comentariul dumneavoastră va fi publicat în cel mai scurt timp.